niedziela, 26 kwietnia 2009

Ciąża. Poradnik dla rodziców



W szczególny sposób polecamy tę pozycję, jako kompetentny i pełny przewodnik po ciąży.

To doskonała książka dla przyszłych rodziców, która odpowiada na wszystkie nurtujące pytania. Bardzo przystępnie napisana przez zespół ekspertów: lekarzy, położników, pracowników służby zdrowia i naukowców.

Zawiera praktyczne rady dotyczące wszystkich kwestii związanych z ciążą i macierzyństwem - od omówienia opieki przedporodowej i zagadnień natury psychologicznej po sugestie, jak troszczyć się o noworodka i siebie po porodzie.
  • Na specjalnych stronach prezentuje zwięzły opis najważniejszych wydarzeń podczas kolejnych trymestrów oraz lekarskich badań kontrolnych
  • Pokazuje na ilustracjach w naturalnej skali rozwój dziecka w kolejnych tygodniach ciąży
  • Dostarcza użytecznych wskazówek przyszłym ojcom, ułatwiając im czynną pomoc w czasie ciąży, porodu i już po narodzinach dziecka
  • Jest bardzo dobrze skonstruowana, szybko znajdziesz każdą potrzebną informację
  • W wyczerpujący sposób traktuje zagadnienie ciąży, rozwoju dziecka, niepokojących sytuacji, zagrożeń, a nawet podpowiada jaka powinna być garderoba kobiety w ciąży, jak dbać o cerę... słowem znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje.
Tutaj w najlepszej cenie

4 komentarze:

  1. Kupiłam już wcześniej tę książkę, jest naprawdę godna polecenia. Nie trzeba już żadnych innych poradników, rzeczywiście wszystko w niej jest i fajnie się z niej korzysta. Kolejne tygodnie ciąży są rewelacyjnie opisane - dokładnie wiadomo, co i kiedy się dzieje z dzieckiem. Tylko ja płaciłam niestety trochę więcej... Polecam, to dobry wybór, mnie ją poleciła koleżanka i miała rację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książka!!! Warta swojej ceny. Nie ma pytań bez odpowiedzi - jest w niej wszystko, co potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wydana, mnóstwo informacji. Dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę książkę, jest świetna

    OdpowiedzUsuń