środa, 6 maja 2009

Szczęśliwe macierzyństwo


Jest to podręcznik pisany przez młodą mamę dla innych młodych
mam. Zawiera spostrzeżenia zaczerpnięte z literatury fachowej,
podręczników, czasopism przefiltrowane przez własne, autentyczne
doświadczenie.
Jeśli jesteś młodą mamą lub zamierzasz nią zostać, a czujesz się
zagubiona w chaosie spadających na Ciebie niełatwych przecież
obowiązków, to jest to publikacja przeznaczona właśnie dla Ciebie.
Oprócz praktycznych porad, jak zadbać o siebie i maluszka, zawiera
także wskazówki, jak być szczęśliwą w macierzyństwie, bo przecież
tylko zadowolona, szczęśliwa kobieta może być dobrą mamą dla
swojego dziecka.

Opinie:

Agnieszka Jędrys

mam 26 lat i zaczynam już myśleć o dziecku, księgowa
Uzyskałam odpowiedzi na najbardziej nurtujące mnie pytania. I są to odpowiedzi osoby doświadczonej, a nie teoretyka. Książka napisana jest w bardzo przystępnym języku. Nie straszy przed macierzyństwem, ale ukazuje wszelkie jego aspekty w prawdziwym świetle, bo wiadomo iż każde zdarzenie w naszym życiu może mieć swoje dobre i złe strony i dzięki tej książce można psychicznie się przygotować na niektóre niespodzianki związane z urodzeniem dziecka.

Dorota Gutowska
28 lat, jestem w ciąży po raz pierwszy
Pomimo tego, iż dopiero za 3 miesiące zostanę Mamą, z dużą sympatią przestudiowałam treści zawarte w ebooku. Muszę przyznać, iż wcześniej zapoznałam się z wieloma innymi publikacjami z tego zakresu, lecz nigdzie nie spotkałam wiedzy tak skondensowanej i przystępnej zarazem. Doskonała pozycja warta szerokiego polecenia.
PS. Daję "szóstkę", a gdyby maxem była "dziesiątka" dałabym \"dziesiątkę\". Krótko - daję MAXA.

Przeczytaj fragment

Dowiedz się więcej

Zamów tutaj

2 komentarze:

  1. Dołączam swoją opinię - ten ebook pozwala się odnaleźć w nowej roli - przyszłej mamy. Warto ją mieć już od początku ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też polecam przyszłym mamom

    OdpowiedzUsuń