środa, 20 maja 2009

Castaganus pomaga zajść w ciążę

Castaganus - ten ziołowy lek jest często stosowany jako wspomagający zajście w ciążę. Przede wszystkim:
  • jest pomocny przy nieregularnych cyklach, także w przypadku łagodnych postaci zespołu policystycznych jajników
  • wydłuża fazę ciałka żółtego
  • wpływa na obniżenie stężenia prolaktyny
  • ułatwia jajeczkowanie.
Stosuje się jedną lub dwie tabletki (w zależności od masy ciała), rano na czczo przez 3 miesiące. Lek jest dostępny w aptekach bez recepty. Opakowanie zawiera 30 tabletek i kosztuje około 10zł.

4 komentarze:

  1. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale poczytałam trochę w internecie i są kobiety, którym pomógł. Zamierzam znaleźć to w UK i wypróbować-może akurat coś pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanko gdzie mozna kupic ten lek poniewaz pytalam o niego w aptece i pani powiedziala ze nie ma czegos takiego jest tylko lek castagnus czy to jest ten sam lek? prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest castagnus :) tutaj poprostu wkradła sie literka :) (a)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pomógł :) lekarz mi go przepisał. Oprócz tego określałam dni płodne afrodytą i udało mi się zajść w upragnioną ciążę :)

    OdpowiedzUsuń